Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan

Dimaklumkan bahawa Jabatan Undang-Undang (JUU) sedang menjalankan tinjauan Kajian Kepuasan Pelanggan

bagi tujuan meningkatkan kualiti dan penyampaian perkhidmatan pada masa hadapan.

Sehubungan dengan itu, kerjasama pihak YBhg. Datuk/Dato’/ Prof./ Tuan/ Puan amatlah diharapkan untuk mengisi borang kajian ini seperti yang tertera pada pautan di bawah:

Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Undang-Undang

Maklum balas yang diberikan amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan penghargaan terima kasih.

SEKIAN

 Jabatan Undang-Undang
Universiti Sains Islam Malaysia, Bandar Baru Nilai, 71800, Nilai, Negeri Sembilan, MALAYSIA
Tel: +606-7988109, Faks: +606-7988056, Emel: helpdesk[at]usim.edu.my